800 222 555
PO – PÁ    8:00–20:00

Zákaznická podpora

Potřebujete poradit?

Clubcard chat on-line

Využijte náš chat on-line a okamžitě získejte odpověď na Vaše otázky ze světa Clubcard.

Nejčastější otázky a odpovědi

Kde zjistím více informací o kartě Clubcard?

Volejte na bezplatnou telefonní linku 800 222 555 (PO – PÁ: 8.00 – 20.00 hodin), kde Vám naši operátoři odpoví na všechny otázky ohledně Clubcard.

Kdy mohu začít používat moji kartu?

Karta je aktivovaná ihned po registraci některým z těchto způsobů:
1. Po registraci elektronicky obdržíte dočasnou kartu,
    kterou si vytiskněte a můžete ji začít ihned používat.
2. Po vyplnění a odevzdání formuláře v prodejně Tesco dostanete kartu již aktivovanou,
    takže můžete výhodně nakoupit přímo při této návštěvě obchodu.
3. O aktivovanou kartu můžete požádat ihned při placení na pokladně a rovnou ji také využít.
    K takto získané kartě je potřeba doregistrovat své kontaktní údaje elektronicky,
    abychom Vám mohli zasílat Vaše odměny.

Jak mohu sbírat body?

Při každém placení nákupu na pokladně nechte pokladní načíst čárový kód z Vaší karty Clubcard (z přívěsku Clubcard) nebo ho naskenovat přímo z Vašeho mobilního telefonu. Za každých utracených 10 Kč z Vašeho nákupu Vám na Váš účet připíšeme 1 bod. Body se přičtou automaticky. Jakmile nasbíráte alespoň 300 bodů, pošleme Vám poštou peněžní poukázky na slevy dle vlastního výběru a slevové kupóny na vybrané produkty.

Jak zjistím, kolik bodů mám na svém účtu?

Máte hned 4 možnosti. Nejrychleji najdete tuto informaci ve svém elektronickém účtu Moje Clubcard. Zjistíte ji také z účtenky za každý nákup v Tesco. Stav Vašeho účtu najdete také v pravidelném vyúčtování, které Vám zasíláme poštou nebo elektronicky přibližně každé 3 měsíce. Můžete rovněž zavolat na naši bezplatnou telefonní linku 800 222 555 (PO – PÁ: 8.00 – 20.00 hodin).

V kterých obchodech mohu kartu Clubcard použít?

Kartu Clubcard můžete využít ve všech obchodech Tesco – tedy v supermarketech, hypermarketech, expresech i obchodních domech My. Kartu je možné používat také na čerpacích stanicích Tesco.

Co se děje s mými osobními údaji?

Ochrana Vašich osobních údajů je naší prioritou. Podrobné informace o přísných pravidlech, která dodržujeme, najdete v přihlašovacím formuláři a na webových stránkách společnosti Tesco.

Jak často mi bude chodit vyúčtování?

Pravidelné vyúčtování Vám budeme posílat 4x ročně na e-mailovou adresu nebo poštovní adresu, kterou jste uvedli v přihlašovacím formuláři. Ověřte si, prosím, správnost Vašich údajů uvedených při registraci, abychom Vám vyúčtování doručili správně. Změnu doručovací adresy můžete provést ve svém elektronickém účtu Moje Clubcard nebo ji můžete oznámit telefonicky na naší bezplatné lince 800 222 555 (PO – PÁ: 8.00 – 20.00 hodin).

Co dělat, když mi nepřijde Clubcard vyúčtování?

Vaše nevyužité kupóny a poukázky najdete vždy v elektronickém účtu Moje Clubcard. Pokud účet nemáte, obraťte se na naši zákaznickou podporu nebo kontaktujte zákaznickou linku na telefonním čísle 800 222 555. Jsme tu pro Vás od pondělí do pátku 8:00 – 20:00.

Clubcard / Napište nám

Svůj dotaz nám můžete zaslat i elektronicky prostřednictvím tohoto formuláře.

*  
 
*   *
 
*
captcha

 

Výhody Clubcard

  • Zdarma a bez závazků
    Nenechte se omezovat, nechte se odměňovat za běžné nakupování.
  • Každý bod se počítá
    Odměňuje Vás za to, co běžně děláte, za malé i velké nákupy.
  • Lze využít kdekoliv
    Můžete ji použít ve všech obchodech Tesco v ČR i na čerpacích stanicích.
  • Může používat kdokoliv
    Body na jeden účet může sbírat celá rodina.
  • Sleva na cokoliv
    S Clubcard poukázkami ušetříte při Vašich nákupech.

Tyto stránky používají pro lepší výkon cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.

souhlasím X